Mira1604 😆😆😆15+0 dan selamlar her hafta değil ama 2 haftada bir benim de göresim geliyor elimin altında cok ultrason var ama bakmıyorum onun bile bir zararı var hastanede çalışıyorum kendimde bakalbilirim ama sırf merakım yuuznden çocuğuma zarar veremem . Yalnız cokca evham bebeğe geçiyor malesefki yaşanildi , nekadar bebekle alakalı kaygı yaşarsak çocukların ilerleyen yaşlarında bu çıkıyor ve kaygılı çocuklarımız oluyor kafanızı dağıtın derim ve bundan vazgeçin bir tavsiye sadece