-nazli00 Kızlar yardım edin göğsüm çok acıyor meme bıraktırmada ilk günüm ve göğüsüm süt doldu aşırı şişliği ve ağrısı var ne yapsam iyi gelir sağsam bişi olur mu
Nurr_22_22 -nazli00 ağrısına dayanamadığın zaman çok çok az sağ bırak ya da ılık duşa gir goguslerin rahatlar
Ebrarabla_06 -nazli00 bende kızımı sütten kesiyorum kayın validem göğsüm süt dolduğu zaman soğuk suyla Arap sabunu ile ovarsam süt korkup gelmeyecekmiş 7 çocuğunda öyle yapmış
Yazmelegi_ -nazli00 sistikce yapabilirsiniz bende şişme çok olmuyodu ama yinede doktorla görüşüp ilaç kullanabilirsnz
maman-es Süt bıraktırırken sağmak pek mantıklı olmaz, sağdıkça sütünüz artar, bıraktırma yoluna girdiyseniz sütün azalarak bitmesi gerek, DOSTINEX var bildiğim ilaç fakat doktorla görüşseniz kullanım için daha iyi olur, geçmiş olsun.
maman-es -nazli00 bana daha önce kadın doğum doktoru yazmıştı, sağlık ocakları falan yazar mı veya eczaneye sorsanız yardımcı olurlar mı bir fikrim yok maalesef
Bebekbeklyrm -nazli00 rahatlayacak şekilde sağabilirsiniz ağrısı çok kötü oluyor . Ben makinada sağmıştım şişliği inene kadar . Ertesi gün biraz daha şişti sonra gitti . Abartıldığı gibi sağarsan kesilmez gibi şeyler olmuyor . Makina yoksa sıcak suda ovalayarak sağabilirsiniz yoksa dayanalıcak gibi değil
Yazmelegi_ -nazli00 yavaş yavaş azaltarak kesseydinz ikinizede zor olmazdı inşallah bi an önce rahatlarsnz
-nazli00 Yazmelegi_ bende böyle daha rahat olur diye düşündüm ama kızım alışsında bende idare edicem artık ya
Nurov Ben sağdım üç gün falan ama öyle aşırı değşl sadece beni rahatlatcak kadar sonra kesildi 3 gün dayanın rahatlıcak şekilde sağın