emrekedi troitim 0.34 çıktı doktor folik asitimi değiştirdi ama endişe ettin iyotlu folik asit kullanan var mı hamişler
Maryhoney emrekedi ben kullandım 0.12 idi TSH 4 aylıkken geri düzeldi 4.aya kadar folic iod 12 mi öyle bişey içtim . Gebelikte ilk 4 ayda TSH düşebilir bişey olmaz denildi hep şuan 24.haftadayim TSH normal
Beybitooo emrekedi benimde tiroidim var bende iyotlu olanı kullanıyorum içinde vitaminlerde varmış doktor başka vitamin vermedi o yüzden yeterli olduğunu söyledi
emrekedi Maryhoney ben de bunu kullanıyorum kaç hafta kullandınız yaklaşık ben 10. haftada başladım buna