KbK Beeyzanurr yaa geçmiş olsun bu aşıyı doktorunuz mu önerdi yapılması zorunlu mu acaba günümüzde insan aşı olmaktan da korkar oldu
Beeyzanurr KbK evet doktorum yapılması zorunlu dedi 1 ay sonra da ikinci dozu da olucam halsizlik gecti şükür iyiyim