Dileknurcakir Merhabalar içinizde ahududu yaprağı çayı içip de etkisini gören oldu mu doğumu başlattığı söyleniyor ona göre alıp içecem de bilgi verir misiniz 39 haftaligim
durusko22 Merhaba, ben de 37. haftadayim doktora sordum kesin cozum olsa tum hamilelere icin derdik ben cok inanmiyorum ama zarari olmaz icebilirsiniz dedi, ben yine de icmeye baslayacagim denemekten zarar gelmez