F29G Emzirmeden 8 ay önce sütten kestim bebeğimi ama mistit oldum sonrası iltihap ve apse oldu drenaj yapıldı ve hala şişlik var eğer şişlik geçmezse biyopsi yapılacak benim gibi yaşayan var mı?
Iremkoko F29G bende bugün drenaj yaptırdım saat 12 yönünden 7 yönüne kadar apse var sadece yumuşak yerleri şırıngayla çekti inşallah düzelir düzelmezse kötüye giderse ameliyat olucam
F29G Emzirmeyi bıraktınız mı siz? Ben emzirmeyi bırakınca oldum bende şişlik kaldı o yüzden bıyopsi istedi doktor
Smgtst Sakın canını sıkma. Ben hiç gebelik yokken durduk yere iki kere mastit oldum. Bende de kitle kaldı kültür alındı iltihap çıktı antibiyotikle biraz küçüldü ama tamamen geçmedi katılaştı. 6 ayda bir usg çekiliyorum. Sıkıntı olmadı. Gönlünü ferah tut.
F29G Aaaa çok şaşırdım bende şuan da iltihap var çok belli ama ilaçlarda fayda etmedi şişlik devam ediyor gene doktora gidicem o kadar moralim bozuktu ki içime su serptin inş herşey gönlünüzce olur peki şuan nasılsın var mı hala o şişlik
F29G Birde benim kesi yapılan yer açık kaldı her gün pansuman yapıyorum biyopsi yapılana kadar siz neler yaptınız bu süreçte