Nefise06- Arkadaşlar ikinci gebeliğim ilkinde mide bulantisindan hastanelere düştüm simdi bir buçuk yaşında ikinci hamileliğim ama hic bulantim yok korkuyorum sağlıksız gebelik diye yasayan var mi bu durumu
Fantastikkatana Nefise06- korkma cnm ben 2 oğlumdada hiç bişekikde bulantı yaşamdım bu sefer bulantım çok bulantım oldu halada var her geblik bir olmuyor
Hatice_70 Nefise06- ilk bebeğinizin cinsiyeti neyse ikincisi farklı olabilir 😍 mesela ilki kız ise ikincisi erkek olabilir Allah’a şükür gebeligimin son haftalarindaym hiç bulantım olmadi cinsiyetimiz erkek/bir arkadaşımın ilk kizinda aşırı midesi bulanmış şimdiki erkek hiç bulantısı yok
Nefise06- umena benim ilk kiz di aşırı bulantim oldu yani bes altı kilo vermistim bu boyle olunca bir korkttum acikcasi Çarşamba doktor kontrolü var
NM_mom Alakası yok canım ben ilk gebeliğimde hiç belirti yaşamadım şu an 2. Gebeliğim kaç gündür midem bulanıyordu bugün istifra ettim😫
Beyza2727 İlk bebeğim kız çok kustum 9 aya kadar 2.nci 6 haftalık daha bulantım doydugumda oluyor ama kusmuyorum
Nefise06- Beyza2727 benimde böyle yedikten sonra hafif bir bulantı olusuyir onun dışında bir sıkıntı yaşamadım