Bende hamişken covid olmuştum 🥺 şükür bebiş gayet sağlıklı doğdu. İlaç kullanamıyor olmak süreci uzatıyor daha ağır geçiriyor. Ben kuşburnu, ıhlamur, ılık su içmiştim sürekli. Viks burnuma, başıma kullanmıştım. Doğal çözümlere bakmak lazım kendine iyi gelen. Geçmiş olsun 🌷