Merhaba arkadaşlar. Doğumuma 1.5 ay kaldı ama hâla oğluma isim bulabilmiş değiliz. Tabiki bir kaç isim düşündük ama içimize bir türlü sinen olmadı. Abisinin adı Ali Çınar. Bebişimize de Ali Asaf, Yaman, Ekin düşündük. Sizin önerebileceğiniz isimler var mı acaba ??