Merhaba hanımlar. İnternet üzerinden (Trendyol,hepsi burada) uygun fiyatlı ve kullanışlı bebek arabası arıyorum. Çok ağır olmasın fakat çok dandikte olmasın. Şöyle ki sadece yenidoğan için kullanılmasın daha uzun süre kullanabileyim. Kuzenim baston Bebek Arabası baya kullanışlı oluyor 3-4 yaşa kadar kullanırsın dedi ama o da yeni doğan için kullanışlı mı bilmiyorum fikirlerinizi önerilerinizi bekliyorum