nurcan355 Delice_zeytin kiz keseniz yuvarlak genelde cevremden gordugum yuvarlak keseli olanlarin hepsi kiz benimde ovaldi benimkide kız
thekaderrrr Gamzer68 ya ciddimi siniz teoriye göre neydi ve ne çıktı acaba 🙈 teori net tutuyor diyor herkes 🤭
iremsz Gamzer68 ramzi teorisine göre diyorsunuz değil mi o teoriye göre erkek ben öyle anladım çünkü bebek sağda
Buseirgit Delice_zeytin ramzi teorisine göre kız gibi benim iki kızımda tuttu bu teori şuan yine gebeyim yine kız gibi teoriye göre bakalım hayırlısı
Gamzer68 Delice_zeytin benmki de böyleydi bugün pipi göründü doktor erkeğe benziyor dedi ama tekrar bakalım yine de dedi . 😇
Delice_zeytin Gamzer68 herhangi bi gelişimi geride filan değil dimi ? İlk gebelik mi ? Benim bir kızım var o hep ilk haftadan geç döllenme ile geriden geliyordu bunda suan şükür haftası ile uyumlu