Sanırım haklısınız ben çok takıyorum her gün araştırıyorum regl günüme 1 hafta kala iki günde bir testler yapıyorum falan biraz da eşim de ben de çok istiyoruz onu üzmekten de korkuyorum negatif gördükçe onun mutsuz olacağını da düşünmek daha çok yoruyor