Kubare134 biz de hala uyanıgız 2,5 yaşında Oglum var
Geceler uzun oldugu için kendi haline bıraktım yorulunca pusette yatmak istiyor onu getiriyor piş piş diyor öyle sallıyorum
😂😂Bi de benim uykum gelirse uyutmaya çalışırım uykum olmazsa istedigi kadar dursun derim 🤷🏻🤭