Emel10 Kızlar 26 haftalık hamileyim. Birkaç gündür meme uçlarımda sızlamalar var. Kızardılar da biraz. Bunu hamileyken yaşayanlardan tavsiyeler almak istedim. Var mıydı kullandığınız kremler? Ya da önerileriniz nelerdir? Ciddi ciddi canım yanmaya başladı…
Gozdecaner Emel10 benimde ufak ufak kasiniyor gibi hissiyatla başlayıp uçları böyle puturleserek belirginlesip zonkluyordu o haftalarda ve sürekli süt akiyordu kuruyan sutlerde canımı yakiyordu 2 hafta nokta kadar göğüs ucu kremi kullandım sonra geçti kendi kendine
teacher-mom21 Benim de 26 kaşınıyor ağrıyor nefes darlığım da başladı bebekte pek hareketli değil sizinde öyle mi
Emel10 teacher-mom21 nefes darlığı normal bence iç organlarımız sıkışıyor. Benim bebeğim de bazen çok hareketli bazen çok sakin kafaya takmayın bence 🤗
SumeyyeTpl teacher-mom21 nefes darlığı çok normal bebek artık büyüme kilo alma dönemine geçti bende de var 27+2 yim doktorum bebeğin hareketlerini 30. Haftadan sonra takip et dedi ama önceden hiç hareketli değildi ama artık baya hareketli durmuyor yerinde
Gozdecaner Emel10 ben lansinoh kullanıyordum bitene kadar kullandım ama bitince yeni almadim ayva çekirdeğini suda bekletip jel yapıyordum o jeli suruyordum daha çabuk toparliyordu sonra göğüslerim terbiye olunca yara olmayi bıraktı ikisinide kestim
teacher-mom21 SumeyyeTpl benim tembel galiba hep uyuyo :) evet üstüne salgına yakalandım nefes alamiyom diye gece ağliyodum 😂
SumeyyeTpl teacher-mom21 ay sende kendimi gördüm ben o kadar endişe ediyordum ki hiç oynamıyordu üç günde bir oynuyordu şimdi gün içinde oturduğumda fln hemen oynuyor içim rahat ediyor sende hazır ol yakında başlar yaramazlığa 😂
teacher-mom21 SumeyyeTpl valla ilk gebelikte olunca insan tecrübesiz oluyor korkuyorum ben sanıyordum bebekler sürekli tekme atar 😂 ben durtuyorum da tık yok arada öyle vuruyor kaçıncı haftaniz ben 27
SumeyyeTpl teacher-mom21 valla ben hamilelerin karnına elimi koyamıyordum korkudan😂 27+3 oldum bende benimki gün içinde oynuyor gece uyuyor annesini yormayacak galiba uslu bebeğim 😂😂