Gozdecaner Pamuk yaptırdım iki defa hemde emin olmak için şekerim yok suyum fazla olduğu için suphelenmistik ama çıkmadı babasida bende yapılı ve uzun boyluyuz (1.83-1.85 eşim ve ben) genetik dedi o yüzden
Lavinia1924 37+3te cuma günü 3500 gr di yarın 38+0 oluyoruz ve nasipse yarın bu zamanlar meleğim kollarımda olacak inşallah