Merhaba anneler 😊
Tecrübelerinize güvenerek sizlere bir sorum olacaktı 🤭 26 günlük bebeği başlarda sarılığı var diye 2 saatte bir besleme yapıyordum 3 gün önce doktora gittim sarılığı düşmüş riskli değilmiş artık anne sütü + mama olarak ilerliyorum doktor 1 aylık bebeğin kilosunu almış daha 1 hafta var 1 ay olmasına mamayı azalt dedi sütüm yetersiz olduğu için mecbur mama veriyorum yine sorum şu olacak sarılığı geçtiği için artık 2 3 saatte bir besleme yapmıyorum ne zaman ağlar uyanır o zaman besliyorum çünkü geceleri uyanınca hemen uyumuyor geri gece uykusuda bebekler için çok önemli. Yaptığım besleme şekli doğru mu sizce ne zaman acıkırsa o zaman beslemeye devam mı edeyim