1_kubra_1 Kizlar 35. Haftadayim fakat bu iki üç gündür rahim içi pelvis kemiğim ağrı yapıyor açılmam oluyormuş öyle diyorlar sizce benim gibi olan var mı ya da söylentiler doğru mu
ozgekader 1_kubra_1 ben 18.haftamdan beri ağrıyı çekiyorum doktorum en son ilaç verdi magnezyum d3 vitamin li iyi gelicek inşallah
Eminekrem42 1_kubra_1 aynı ağrı bende de var doktorum bebek ağırlığından dolayı baskı yapiyor.normal dedi
11-02- 1_kubra_1 benimde aynıydı 36 haftalığım baktılar açılma olmadı doktor rahim kendini doğuma hazırlıyor dedi
Yalnizanne 1_kubra_1 başından beri bnmde ağrım var bazen dayanılmaz oluyo yatıp kalkarken yürürken çok ağrıyo açılmayla alakası yok bnce doktora sorduğmda erken doğuma dair risk yok herşey normal demişti ikinci gebeliğim olduğu için ona bağladı daha zor olur taşıman norml dedi 🌸
merbay5 Bende de aynı şuan yürürken zorlanıyorum 36+3 haftalık hamileyim yarın doktor kontrolüm var bakalım ne diyecek
1_kubra_1 merbay5 yarın hastaneden dönünce lütfen bana yazar mısınız mrk ettim açılma oluyor mu diye gerçekten bacak wram belime kadar atıyor artık yürümekte zorlanıyorum eğilip kalkmak çok zor oluyor Ağrıdan
merbay5 1_kubra_1 merhaba gittim kontrole normalde çatı muaynesi yapacaktı doktorum ama bebeğim dönmüş baş gelişti şimdiye kadar makat geliş olmuş o yüzden yapmadı muayneyi ama pelvis ağrısı için bebek ağırlaştığı için normal ağrıması dedi
1_kubra_1 11-02- anladım ama acısı çok kötü bir de bebek baskı yapınca sanki iğne saplanıyor gibi oluyor
Mervee_akb1 1_kubra_1 Benimde ayni 34+5 rahim agzinda bile agri hissediyom rahmimde kasilma oluyo benimde cuma kontrol var qrada karnimda agri oluyo