Sadiyekrn07 tamamen bayilttilar sekiz dakika sürmüş ama narkoz az verdikleri için son bir dakikasi felan uyandım son iğneyi batirisini hissettim ama narkoz ağrı kesici etkisiyle çok canım acımadı. Şöyle soyleyim üç haftadır yalvariyorum doktora keşke ilk gün alsaymis dünden bı yana yüzüm gülüyor. Ağrım ara ara oluyor ama çocuğa zararı olmayan ağrı kesici veriyorlar. İdrar yaparken bile can acisindan ağlıyordum. Yırtık acisindansa bu kadar acı zaten kabulum. Üç gün içinde ağrın acin kalmayacak dedi doğuma kadar cekmektense üç beş günluk acıya katlanilir. Yırtık büyükse asla iyilesmiyor defaalrca yaşamış biri olarak söylüyorum çoban çantası, çörek otu, aklınıza gelebilecek her türlü krem, madecasol, teramicyn herşeyi kullandım kim ne onerirse nette ne yazarsa asla iyilesmiyor. Bir an önce muayene olun tavsiyem çünkü doğuma bir iki hafta kala eğer yırtık varsa o yırtık öyle bir büyüyor ki bebeğinizi gözünüz gormuyor. İlkinde doğumdan sonra üç ayım aglamayla geçti korkumdan bişey yiyemiyordum