Dilan42 Kızlar merhaba 37. Haftadayım ve bebeğimin hareketleri yok denecek kadar azaldı sizinde oldu mu ?
bademommss__ Dilan42 geçen hafta benim de azaldı 37. Haftamdı, ama hiç etmiyo değildi yani kendini sağ tarafa dayayıp orda eğilip bükülüyo gibiydi güçlü hareketleri azaldı sanırım yeri daraldığı için
Ftsysf sydake peki 24 haftada iki gündür hissetmemek normalmi bide sol kasıkta pıt pıt şeklinde biseyler oluyor bebekmi acaba ve sürekli orda hareket var