Benim de öyle... 32. Haftamdayım kızım olacak nasipse. İlk duyduğumda çok korkmuştum ama detaylı ultrasona profesöre gittim bu yüzden. Genetik bi rahatsızlığı olmadığı için korkma dedi. Biraz ufak tefek bi kız olacakmış o kadar ☺ Şimdi haftasına göre kilosu normal gidiyor. Kalbinizi daraltmayın,Allah’ın izniyle bişey olmayacak 🙏🏻