Merhabalar herkese 1 oğlum var 7 yaşında
Haziran ayında dış gebelik geçirdim sol tüpüm alındı ve şuan hamileyim
31aralık beta 36,26 ile özel hastanede öğrendim
4 Ocak beta 250 sağlık ocağında bakıldı
Sat göte 4+5
Ocak 16 doktor randevusu aldım bir daha beta baktırmam gerekir mi yada doktora sağ mı erken gitmeliyim gittiğimde keseyi ve kalp atışını duymak istiyorum akıl verin bana