Elisaaikraaa Kızlar 21+4 haftalık hamileyim tetonoz aşımın ilk doz aşını 23 haftalıkken vurulunur mu ya da 22 haftalıkken
3438FG Zeytop İş yerinde oldum 2 gün banyo yapma denildi bana. Ben banyosuz çok duramadığım için ertesi günü banyo yapmıştım ve kolum şişmişti. Baya geçmedi çok ağrıdı. Tabi hamileyken yapmadım bu hatayı 2 gün bekledim.
Beeyzanurr Elisaaikraaa ya bende biraz grip gibiyim boğazım ağrıyor sizce bi sıkıntı olur mu yarin asi olacaktim