Gumus11 Bende arada çarpıntı gibi hissediyorum nabzimi ölçütügum zaman 100 den fazla çıkıyor ve tansiyon aletinde ritim bozukluğu işareti çıkıyor. Sizin nabzıniz kaç oluyor? Normal mi bilemedim
aslhnkrts9 Gumus11 benim uzanırken 140 larda çıkıyo. Normalde 80 diolar ama hamilelikte artması çok normal nabzın önemli olan ne sıklıkta 100 e çıkıyo
Ceydakrtpe22 Gumus11 benımde şuan öyle kalbim yerinden çıkacak gibi uzanınca özellikle nefesimi kesiyor
Deletedmom_99 Doktor bana bu normal dedi. Bebek yaparmış. Bende ritim bozukluğu var. Eğer dinlenirken çıkıp tekrar düzelirse sorun yokmuş. Doktorun yalancısıyım
Deletedmom_99 Doktoruna söyle seni bi prinatolojiye yönlendirsin. Perinatoloji de kardiyolojiye yönlendirir. İçini bi rahatlatsın doktor senin. Sürekli yüksek ise sıkıntı. Düzeliyor da problem yok