Zehra061 39+5 ssvd adayıyım. Bugün kontrole gittim 3 cm açılma var. Sancılarım da var ama 10dk altına inmiyor. Belime de vuruyor. Doktorum suyun çok azalmış bu gece doğum olmazsa yarın sezaryen olursun dedi. Oysa ssvd çok istiyordum 😞
01180322 Zehra061 aynı gündeyiz, bndede su fazlaligi vardı 36.dan snra baslayn, yarın gel bakalm olmadı suni deneriz dediler . Su azligindanda direk ameliyatmi oneriliuo
YoncaD Zehra061 benimde suyum azdi suni sanciyla normal doğum yapmıştım az olunca durek sezaryanami aliyorlar ?
Zehra061 01180322 benim bir anda su azalması oldu anlamadım hiçbir sorun yoktu. Daha önce sezaryen olmuştum. O yüzden bekleyemem suni sancı veremem dedi.
01180322 Zehra061 bndede birden su iki katına çıkmıştı , sağlıkla gelsinler insalla . Nasıl olduğunun önemi yok cidden
Sbltk Zehra061 zehra hanım doğumunuz nasıl geçti sürecinizi merak ediyorum doktor tutumu vs nasıl oldu bende 38.haftama yaklaştım
Zehra061 Herkese merhaba. Doğum yaptım çok şükür. Bebeğimi sağlıkla kucağıma aldım. Ssvd olmadı. Sancılarım çok yüksekti suyum da neredeyse hiç kalmamıştı. Fatma hoca da riske atmadı. Sezaryen önerdi.