Elifdddd Çok vesvese yaşamaya basladım 33+1 Erken doğum olucak karnımda bebeğe bişey olursa hareketleri yavas oluyor bişey oldu nasıl yenicem sonra düşünüyorum neden böyle düşünmeye basladım kötü bişeymi olucak
ruveyda123 Elifdddd bende de oluyor maalesef sonra sohbet izliyorum kendime geliyorum yasin suresi de korkuya iyi geliyor tavsiye ederim bol bol zikir çekin ve Rabbinize güvenin🌸
Elifdddd ruveyda123 çok teşekkür ederm denicem bu aralar olmaya basladı yoktu böyle bişey en ufak ağrıda kötü oluyorum
ruveyda123 Elifdddd şöyle düşünün her zaman bebişi bize emanet eden Rabbimiz yani onun tek sahibi Rabbimiz elbette ki bizden daha çok düşünür ve korur onu tam teslimiyet bu konuda çok önemli dilerim hepimiz sağlıkla selametle alalım kucağımıza🌸🤲🏻
Elifdddd ruveyda123 evet haklısınız düşünüyorum verende o alanda o bitane kızım çok şükür ama böyle zaman oluyor sanki kucağıma hiç alamıcakmısım gibi özellikle bu aralar kötü kötü düşünceler ama bol bol zikir cekmem lazım
ruveyda123 Elifdddd evet vesveseyi uzaklaştırın kendinizden bol bol zikir çekin, ya musavvir esmasını çok çekin🌸