Gratise girdim direk ordaki hanimefendiye dedim bana pahali reklam yapilmis catlak kremleri falan onermeyin, yag krem uygun ve yardimci olacak bi sey verin. Onceden hindistan cevizi yagi kullandim, karnim tuylendi🤦🏻♀️ aci badem kremi onerdi, dedi olay zaten vucudu nemlendirmek, o yuzde yagli krem falan lazim cok kuru ciltler icin. Neyse ki bende karnima surdumde, bacaklari dusunmedim, bacaktan catladim🤣simdi suruyorum ama sanki renki solmus gibi yine buna da sukur. Amma arkadaslarimdada en pahali kremler yaglar kullanib catlayan, hic bi sey kullanmayip catlamayanlarda var. O yuzden kafaya takmayin, bazen olmuyor iste. Bebemizden hatira ❤️