Hayatim24 Merhaba kızlar reglimden 2 gün geçti hala olmadı dün kan verdim hiç bir şey çıkmadı ve ultrasondada bir şey görünmedi ne yapmalıyım sizce
Adenala Hayatim24 Belki de stresten mevsimsel değişimlerden gecikmiştir geç döllenme olabilir mi bilemedim şimdi
Denizbllt Hayatim24 adet gecikmesinden sonra kan testi yaptırdıysan çıkmadıysa üzgünüm hamile değilsindir. Çünkü regl den 7 gün önce kana düşüyor. İstiyorsanız bebek allah gönlünüze göre zamanında versin inşallah
Hayatim24 Adenala bilemiyorum ki doktor regl olmam için ilaç yazdı eşim izin vermiyo içmeme daha beklememi söylüyor