minikos geçen hafta perşembe günü ben de çok hasta idim, nezle gibi ve tüm vücudum ağrıyordu, ben parol da içmedim, dolag yoldan ve bol bol dinlenerek atlattım, sadece c vitamini aldım doktora danışarak. Bol meyvve, limonlu ballı ıhlamur, zencefil çayı, bol su tüketin, tavuk suyuna çorba 🤷