Bir de kadın doğuma kontrole gittiğimde doktor 1,5 saat geç geldi sonra 1dk. Bile bakmadı ultrasonda detaylı ultrason istedi onun içinde ayrı bir doktorda belli saatler içinde randevu alınacakmış tahlil verdi onların sonuçları içinse ya tekrar randevu alıp gitmek lazım ya da randevusuz baktığı günü denk getirip sabah 8den önce gidip numara almak için sıraya girmek gerekiyor o da kaç saat beklenir belli değil
Doğum evet ama gebelik takibi için süreç çok zor ve yorucu