25merve yok estağfurullah, ben tüp bağlatmanın nasıl bir operasyon olduğunu bilmiyorum. Kesip biçmiyorlardır diye düşünüyorum, ama dediğim gibi bildiğimden değil. Fakat sezaryenin benim bedenimi ve ruhumu nasıl etkilediğini biliyorum. O yüzden fikrimi paylaşmak istedim. Sağlığınız yerindeyse, herhangi bir engel yoksa bebeğiniz ve sizin için sağlıklı olan kesinlikle vajinal doğum. Allah hakkınızda en en hayırlısını nasip etsin yavrularınızla hayırlı bereketli ömrünüz olsun inşallah