zehraa7 Sevimlipandaaa Ne hayırsa bu zamanda herkesin ikili testi riskli çıkıyor herkes fetal dnaya yönlendiriliyor maddi açıdan sizi zorlamayacaksa nipt yani fetal dna yapatirmanizi öneririm dolar bazlı oluyor (9000-11000) arası tutuyor
Blueberry0 Sevimlipandaaa 2 li test yaptırdım ben. temiz çıkınca 3lü yaptırmadım . fetal dna da aynı şekilde yaptırmadım . Şimdi 3 günlük olduk bile ne çabuk geçmiş 😊🙏🏻