Badem089 3 gün önce 40 haftalıkken suni alarak doğurdum . aynı şekil ne sancı ne bişey vardı. 8 de yatısım yapıldı akşam 5:25 de doğurdum. son saatler sancılara dayanamadım nefes aldırmıyordu hiç , artık sezaryen diye bağırıyordum. Doğurduktan sonra çok rahattım. Kuş gibi 😊 Suni benim için felaket bi deneyimdi. Ama sezaryen olsaydım eğer ne bu kadar hızlı toparlanırdım nede sütüm hemen inerdi🙏🏻