Rockyy yani sotle bunun bi faydasi oldu mu inanin bilmiyorum ama 3 yildir evliyiz. İlk aydan beri denddik olmasi 1. Yilimizda hsg cektirdim bi tupum tikali cikti acildi fekan 6 ay sonra tekrar cektim (senol safak cekti ilk ikisi) sonra ben sedat umura gitmeye basladim rahim filmimi bi de o gursun dedim agustos 2022 de tekrar cektirdim yine temiz cikti ama gebelik olmadi neyse klomen catlatma ignesi kulmandim iki kere gebelik olmadi kist oldu hatta ben ikinci kistten sonra bida sedat hocaya da baska doktora da gitmedim sra verdim (en son gittigim ocak ayiyidi bida da hamile olana kadar hic gitmedim) ara verdim ama yine her ay dogal yolla denedim. Sonra dilap polat umreye gittiginde videosunda gördüm hurma poldni diye bi toz varmis yarim kilo orjinal bal ile ksristirilmasi gerekiyo sabah aksam yenmesi gerekiyomus (regli bitiminden sonra) (erkek de yiyebilir bu arada) sonra mayis ayinda komsum umreye gidiyodu ondan rica ettim siparis gerdim. Mayis ayinda reglim bitince o karisimi kullandim esimle bersber ama genelik olmadi neyse pes etmedim. Haziran da temmuzdada kullandim ben bu karisimi yani sira degerlendirdim de bu arada agustos ayinda hamile kaldim. Demem o ki aslinda evlendiğimiz ilk aydan beri dogal yolla denedik ufak tefek bazi tedaviler yaltik olmadi (ki olmamasi icin sorunumuz yok) ben bu karisimi kullandim mayis haziran temmuz da ağustos dada hamile kaldim ki bu arada son regli tarihim 1 agustos, sonraki reglimi bekliyodum sedat hicaya randevu aldim kesin olarak asilama denicektik ama gel gor ki asilamaya gerek kalmadan oglum bize süpriz yapti. Yani bi karisimin bi faydasi oldu mu inan ki bilmiyorum ama ne hikmetse bu karisimi 3 ay kullandim 4. ayda hamile kaldim, illaki bi faydasi olmustur cunku ilk evlengimiz aydan beri hel dogal yolla deneik olmadi bunu kullaninca nasip oldu yank tekrar diyorum kuzum bu hurma poleninin faydasi olmusmudur emin degilim ama bunu kulmandiktan sonra hamile kaldim benim sürecim bu sekidle cok uzun oldu ksuura bakma detsyli sekilde anlattim ki durumu anla diye kuzum umarim yardimci olabilmisimdir ☺️☺️