Aspurce Kızlar insülin kullanıyorum diyet yapıyorum ama tatlı isteğinden artık neredeyse küçük çocuk gibi ağlamak üzereyim yaşayan varmı nasıl bastırabiliriz bu durumu 😔😔
Pamuk Aspurce Diyetisyen hafta da 2 kez sütlü tatlı yiyebilirsin dedi.Ben yiyorum.Fakat bunu deneme yanılma yöntemi ile bulabilirsiniz.Yukselten ve yükseltmeyen şeyler olarak.
naneliseker_ Aspurce sütlü den başlayın mesela ben yedim yükseltti. Ama çikolata yedim yükseltmedi gibi. İnsan bazen kriz tutuyor fena.Olcum yaparak anlaşılır.
Ayyseek Aspurce bende kullanıyorun canım yiyorum bazen azıcık inan deli gibi canım tatlı istiyor çok az lokmalık yiyorum 🥲
Pamuk Aspurce Benim bazı yükseltiyor bazıları yukseltmiyor.Bunu ancak siz bulabilirsiniz.Her beden farklı.Mesela biskuvili pasta 2 dilim yukseltmiyor benimkini.
CansuBzr Çok canınız çekti mi yiyin insülininizi olun takip edin kendinizi az çok ne şekerinizi çıkartıyor öğrenmişsinizdir zaten ona göre dikkat ederek yiyin
Aspurce naneliseker_ benim tokluk insüline rağmen 167 çıktı o yüzden cesaret edemiyorum da baş ağrısı delirtcek tatlı isteğinden 😔