Gzde95 Kızlar ilk doğumum haftaya sezeryana giricem 38. Haftada ama süt yok piyasada nasıl oluyo :/ ne zaman sütüm gelir
seraap Gzde95 bende sali günü sezeryan ile dogum yaptim daha tam süttüm gelmedi 3 gün kadar diyolar tam gelmezssi
bulutunannesi33 Gzde95 42haftada saeryanla dgm yaptım dgmdan once tek damla sutum gelmedı ama dgmdan snra ılk denemede tuttu memeyı masalah hemende geldı sutum
Lora Gzde95 cocuk doğdumu süt gelır şimdiden neden stres yaptın anlamadım kötüyü çağırma düşünme bence olumsuz
Lora Lora üçüncüye hamileyım sezeryan dogumlarım öncesinde süt yokki zaten doğurunca ilk gün gelır bu üç gün yok dıyenler sasırdım kısıden kısıye degısıyo demekki
Kbrmrt Gzde95 Hergün sıcak banyo yap. Eşin omuzlarına masaj yapsın sende göğsünün üst taraflarına sıcak su torbası koy canım. Bi de hamilelikte kullanabileceğin süt yapan çaylar satılıyor eczanelerde. Muhakkak almanı tavsiye ederim. Özellikle humana😘
Kbrmrt Gzde95 Al canım ihmal etme sakın. Çok çok önemli. Kompostolarını yap dolapta hazır olsun. Hatta içmeye başla bile. Beyaz dut kurusu, kayısı, kuru üzüm. Bi de aktardan rezene al evinde bulunsun nasıl olsa alacaksın😘