Kızlar, ayrıntılı ulturasona girdim çoook şükür her şey yolunda. Sonra raporda baktım bebek 2 gün küçük görünüyor benim son adet tarihime göre. Yani ben 20+1 de girdim bebek 19+6 yazılmış. Doktor her şey gayet iyi ve normal dedi, bir de ben 35 günde bir regl oluyordum acaba ondan mı oynama yoksa cihazdan cihaza mı değişir 🤔