Seldahilal Kizalr tam 14 haftalık oldum uyku pozisyonuz nasıl ben sürekli sırt üstü yatıyorum internette baktığımda ise sol tarafına yatin diyor
gozdexx Seldahilal ben 13.haftadayım sağa yatınca nefesim kesiliyormuş gibi hissediyorum o yüzden sol daha rahat bide bacağın altına ince yastık koyunca yüzüstü yatma rahatlığı veriyor belli bi haftaya kadar sırtüstü yatmakta da sakınca yok