Aysecikkk_ Kızlar malum ortada salgın var bende bundan nasibimi aldım sanırım 33 haftalık gebeyim birşey kullanmıyorum nasıl hafifletebilirim önerileriniz neler
Deletedmom_99 Bol su. Zencefil içilebiliyorsa ondan. Limon. Burdan bi duyuru yapıp herkesin katılmasını sağlasak. Maskesiz kimse dışarı çıkmasa