Bugün sağlık ocağında kolesterol ve trigliserit bakmislar. 33 haftadayim. Bu zamana kadar hic bu kadar yuksek cikmadi ve bakilmamisti. Sonuçlarıma baktım şok oldum. Trigliserit 590, kkolesterol 331,ldl kolesterol 209 çıkmış. Mesai saatleri disinda oldugu icin soramadim ama cok yüksek değerler . Benzer durumla karsilasan var mi