Kızlar selam. Bebek arabası bakıyorum ama bugün de indirime denk geldim. Cybex almayı düşünüyorum şu anda fiyatı indirimde 17.500TL. Bir de yoyko marka buldum onun da fiyatı 5.000 TL. Aradaki farka değer mi? Yoyko kullanıcılarının yorumu da çok iyi. Cybex de direk kalite. Bilemedim yardımcı olur musunuz ya da başka öneriniz var mı