Kızlar merhaba şu an 33+1 im 32 haftalıkken vajinamda kaşıntı ve pişik başladı günden güne arttı daha çok geceleri kaşıntısına veya yanmasına uyanıyordum. Doktorum fitil ve zalain krem verdi. Benim gibi başına gelen var mı? Canım çok yanıyor doğuma bu kadar yaklaşmışken hazırlıklar yapacağım sırada bu acıyla başa çıkmaya çalışmak çok zor. Yaşayanlar lütfen tecrübelerini yazarsa sevinirim. Ancak sirkeli su vs demeyin lütfen o tür şeylere çok karşıyım çünkü yarardan çok zararı olur.