Twinsgirl Noraa ben ikizlerimi doğurdum normal doğum oldu, çoğul gebeliklerde epidural kullanılmıyor diye biliyorum. Zaten benim kendi sancım vardı, akşam hastaneye acile gittiğimde açılmam da fazlaydı çok uzun sürmedi, gece vakti dünyaya geldiler.
Sym_nr Twochildren bende bilkent şehir hastanesine gidiyorum orda doğum yapacağım şimdiye kadar memnun kaldım söylediklerine göre doğumda tek kişilik odada eşinle olmana izin veriyorlar doğum başlayınca eşini çıkarıyolarmış aynı odada doğum yapıyosun televizyonu pilates topu herşeyi mevcuttur hatta köşede jakuzi gibi vişey varmış suda doğum yapmak isteyen disuda doğum yapıyormuş bi kaç kişiden de duydum ve burada okudum böyle olduğunu inşallah bi sıkıntı çıkmadan bizde de öyle olur 🧚♀️🧚♀️
Sym_nr Twochildren 28+5 haftalığım mart sonu doğum bakalım inşallah böyle olur 😍 burada okuduğum kadarıyla genelde yapmışlar yani bu imkanlardan faydalanmışlar
Twochildren Sym_nr ben senden önce doğum yapacağım :) önce gidersen mutlaka yaz diyecektim, bakalım belki ben oraya doğuma giderim ben sana yazarım artık öyleyse :)
susaMom_ Twochildren Bilkent şehir hastanesini bana çok önerdiler zaten çok kapsamlı ve güvenilir bır hastane Necati Hançerlioğulları diye bir doktoru önerdiler ama asistanlar geliyor genelde maalesef büyük hastanelerde Necati bey normalde kendi de bakıyormuş bir kaç aylığına iş seyahatine çıkmış doktor asistanları da güvenilir çok fazla hasta görüyorlar zaten ben özelden doğum paketi aldım ilk ogrendigim zaman Etimesgut devlet Hastanesi’ne gitmiştim hayal kırıklığına uğradım sözlerden çok çabuk etkileniyorum ve 3 haftami kararttı o doktor her gün ağladım dayanamayacagimi anlayınca paket aldım desem yeridir
Twochildren susaMom_ sanırım bende bilkente gideceğim teşekkür ederim 🙏 doğum paketleri şuan aşırı pahalı devlete gideceğim mecbur