Kızlar bugün tekrar gittim rahim içinde 1m birşey gördü kese olabilir olmaya da bilir dedi yarın kan sonucuna göre değerlendirme yapacam dedi başına gelen var mı bugün yazmıştım dış gebeliğe dair hiçbir şey yok korkma Çünkü beta artışı çok iyi dedi kahverengilik artık gelmiyor umarım bir aksilik olmaz başıns böyle gelen var mı?