Guzelanne00 geçinmek derken borçları erteleyerek ilerliyoruz kredi kartı olmasa bitigiz.
2 kişi calisiyoruz asgarinin üstü aliyoruz , 1.5 yıl oldu evi alalı , ama yüksek kredi oduyoruz. 3. Tüp bebekte bebiş geldi 100 binden fazla gitti birine son hatıra bir altini bizdurduk , kalan hep kredi kartı , üstüne basima asla birşey almıyorum ve çok sinirliyim bizi bu hale dusurenlere hiç hakkımız helal değil heleki bu son 2 sene bizi mahvetti , alım gücüm inanilmaz düştü