MahurunAnnesi yaptırdım oda olmadı denemediğim bişe kalmadı. Bence rabbim zamanını bekliyor. Artık bıraktım kimi korunduğu halde oluyo kimisi de senelerdir bekliyor. Çocuk işi de nasip rabbim ol desin oluverir istediğimiz kadar hastalığımız olsun olur ama olmayınca olmuyor malesef rabbim hayırlısını versin ne yapalım olmazsa da rabbimden dicem isyan etmeyeceğim. Eşim bu konuda çok destekçi moral veriyor. Olmasın napalım allahtan gelmeyince napalım dedi. Hayırlısı olsun diyor . Ben çocuk için evlenmedim diyor. Çevresindeki insanları susturuyor kimse bana bişe soramıyor. O yüzden bıraktım hatta başlarda ben öok takıyordum o çok rahattı kızıyordu bana şu günleri bulamazsın tadını çıkar diyordu