Bennureyla devlet bir sağlık çalışanı olarak bir dogum hastanesinden bir ara çok fazla tortikollis li çocuk geldi yani doğumda boyunda ki kası yırtıyor yada zedeleyerek çıkartıyorlar, çocuk kilosu fazla ve ilk dogumsa açılma az ise normal doğuma zorlanıyorsanız kolda sinir yaralnmasi brakial pleksusla gelebiliyir çocuklar. Bende gebeyim normal istiyorum ama asla devlet e gitmem çok netim , normal yaptıran son anda sezeryan a çevirmeyen bir Dr la gidiyorum , ama bebek 3600 den kilosu fazla çıkarsa ben kendim sezeryan isteyeceğim , zor doğumda olma ihtimali de bu sefer oksijensiz kalma ihtimali var 🤷🤷🤐🤐