tgbmerve 15+0 iz. 10 gün önce cenemde hafif bir kararma gibi birşeyler belirdi ama artık çok net😭😭😭 bu giderek artacak mı daha çok erken degilmi???? Sizle rnadil başa ciktiniz neler kullandınız gectimi yoksa kaliyormu moralim bozuldu
Dusgezgincisi tgbmerve kuzum ben bio oilli yüzümede sürdüm inan lekelere iyi geliyor kullanıyorsan eğer yüzünede bi uygula
Naime662 tgbmerve bende de 20. Haftalar dan Sonra sanki başlıyo gibi oldu bol bol nemlendirici kullan araştır bir sürü şey var kullan cilt kuruyo lekeler oluyo normal ama tabi gitmesi önemli
Reina tgbmerve güneş kremini evde bile sürün dikkat edin. Arbutin serum kullanın ve bol bol nemlendirin. Önüne geçmezseniz kalıcı leke olur
rich_mom Ben hamile kalmadan önce hep serum kullandim cildim için hamile kaldıktan sonra da hamilelik için uygun ürünler kullandim hala kullanıyorum 25. Hafta dayım hiç problem yaşamadım. Güneş kremi falan da araştırıp kullanıyorum
tgbmerve Dusgezgincisi bene mustelaninnhem yağı hem kremini almıştım yeni , hangisini süreyim dersiniz 🥺
Dusgezgincisi tgbmerve cilt için kullananlar memnun musteladan bi dene istersen canım umarım işe yarar
rich_mom gozdexx elimde olan ürünler vardi newessensial marka lekeler için gozlati icin kolojen ve c vitamini suan onlar bitti sayılır gözaltı serumu kaldi onu kullanıyorum ve sebamed dudak balmi ile göz çevresi kremi kullanıyorum. Ayrıca atomy almaya karar verdim artık üye de oldum hatta the fame serisi var o hamileler için uygun suan sadece serumunu kullanıyorum bitince set alcam. Birde etatpure diye bir nemlendirici var onu yüzüme kullanıyorum. Elimde cerave nemlendirici losyon vardi onu karnıma bacak ve kollarıma sürüyorum dus sonrası. Çatlak oluşumunu engellemek içinde bio oil kullanıyorum 25 haftadayim catlagim olmadi. Yani hergun düzenli üst üste surmuyorum bunları yanlış anlaşılmasın hafta 2 3 yetiyor zaten. Güneş kremi de solante marka hamileler için olanı var onu kullanıyorum
tgbmerve Naime662 hastanede çalışıyorum maske kullanıyorum omu tetikledi acaba ya , hem hastalık çok hemde insanlar in kokusu beni mahvediyor kullanmadan çalışamıyorum , yüzüm de çok kurudu oyuzden , siz hangi kremi kullandınız yuzunuze
Naime662 tgbmerve ben genelde Nivea nın ve Arko krem in nemlendirici sini kullandım sonra gül hastalığı ne ise artık ona yakalandım vücudumda kırmızı kabarıklıklar çıkmaya başladı doktora gittim verdiği krem i yüzünede kullan dedi oda iyi geldi hastanede çalışıyor san sor bir cilt doktoruna
Bilinmiyor-1234 Bende de sürekli sivilceler çıkıyor yüzümde lekeler çıktı heryerimde geçmiyor bnde 15 haftalık ama daha erken başladı bnde