Semakaya25 düzenli aralıklarla gelmesi gerekiyormuş ağrısının mesela once 1 saat aralikla sonra 30 dk ya düşüyor sonra 15 dk sonra 3 dk falan ama düzenli aralıklarla agri geldiğinde gerçek doğum dalgalanması oluyormuş agri demcekmisiz hoca öyle dio 😆 bi de bi rahatlık geliyormuş iman tahtasına dayanıyormus ya son hafta bebek, onun aşağı indiğini ve rahat nefes alabildiğini hissediyormussun. Doğum öncesi hazırlık eğitimi alıyorum da geçen hafta oyle dedi hoca Allah kurtarsın saglikla