Ahmus26
Arkadaşlar 9+4 haftalık hamileyim.düşük tehlikem olduğu için progeston kullanıyorum.ağız yoluyla alınca mide bulantısı baş dönmesi yaptığı için doktorum fitil olarak kullanmamı istedi.ama fitili kullanırken sanki vajinamda bir şişkinlik varmış gibi geliyor yani bu şişkinlik bebeğim midir yoksa bebek kesesi aşağıda mıdır ya da fıtık falan mıdır?kullananlarda durum nasıldır acaba çok korktum yani