Umut5135 Yarın ilk kontrole gideceğim doktorum önce beta seviyesine bakalım sonra kese dedi 4+6 da kese görünürmü acaba
tgbmerve Umut5135 yani acil degilse gitmeyin derim. 5+2 de gittim kese vardı ama yoknkucuk denildi yok geri denildi🤐🤐🤐. Bir hafta içinde neler yaşadım zaten bir kaybim vardı tüp bebek hepsi. 6 +2 de kendi tüp bebek Dr um çağırdı kese normla boyuta gelmiş içinde 5 mm bebek var di bin şükür. 6 yi bekleyin sonra 8 de çağırıyorlar kalp atışı için
Anneolmak38 Umut5135 Kese şu an görünmez bence biraz daha bekle 🥰 benim de 5+5 de göründü inşallah keseyi gorecegin zamanlarda gelir ❤️ ben şu an kalp atışı için bekliyorum benimde 6+4 bugün su an gitsem kalp atışını duyarız ama kesinleştirmek için 15 ocağa randevu aldım 🥰 İnşallah bebeklerimizi sağ salim kucağımıza alırız
Mlkmr12 5+1 karindan gördüm bende, ama kimisinde 6. Haftada gözüküyor degisebiliyor, hayırlısıyla görürsünüz umarim🙏
littlechick Umut5135 Görünme ihtimali var canım, benim 4 haftalıkken görünce 6mm olarak 5 haftalıkkende 22 mm olarak göründü